Reclamatii - 3Pitici

La 3Pitici ne dorim ca toate relatiile comerciale sa se desfasoare in mod amiabil, iar in eventualitatea aparitiei unei dificultati, echipa 3Pitici va face tot posibilul pentru gasirea unei solutii.

 

In cazul in care ai intampinat dificultati in relatia cu 3Pitici, feedbackul tau este foarte important pentru noi si il asteptam fie telefonic, fie prin formularul de contact dedicat. Iti promitem ca vei primi un raspuns oficial in maxim 48 de ore de la primirea feedback-ului.
In cazul in care nu este posibila rezolvarea conflictelor dintre client si comerciant, se va aplica legislatia romana in domeniu, aflata in vigoare la data disputei, solutionarea cazand in acest caz in sarcina instantelor judecatoresti.

 

Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:

- S.C. Trei Pitici Online S.R.L.: sunand la unul dintre numerele de telefon afisate pe pagina de contact sau scriindu-ne la adresa office [at] 3pitici [punct] ro.

In cazul in care problema dvs nu pare a fi rezolvata prin email sau cu persoana cu care ati discutat puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu administratorul firmei Liviu Varzaru la adresa de email: liviu [at] 3pitici [punct] ro, telefon 0722.788.977.

- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: la oficiul din judetul dvs. de resedinta sau online la aceasta pagina: http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 09.09.2013
Ne gasesti si pe: